02:51. trött...

Blev inget inlägg förrän ett kort nu såhär sent.

Jag orkar inte förklara i detalj det som hände när jag gick ut, men det har med ödet att göra. haha.
Jag gick ju ner på stan, och precis när jag kommit utanför porten hittar jag Trez mössa, jag går in med den igen och går sen ner på stan endast för att komma på att allting är stängt, det stänger runt 4 på söndagar. Smart av mig där! Så jag köper ett pringles-rör och en milkshake som "tröst" och går hem. haha.

Astrid har blivit min skrivlärare ;) haha, hon är helt underbart duktig på texter och jag vill så gärna ha hennes talanger. Hon ser mina fel så därav blev hon helt enkelt min lärare, riktigt kul måste jag säga...

Nu ska jag försöka sova, godnatt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0