Sommarlov!

Äntligen sommarlov! Fan vad skönt! Jag har läxor som fan, det vet jag, men med planeringarna jag har så spelar det ingen roll.
Kollar på Avatar, grymmaste filmen ever fortfarande.  Är själv hemma i helgen, love it. Blir väl fest imorrn, men just nu är jag inte direkt tagg på det.

Badade igår efter avslutningen också. Hur det va i vattnet? Svinkallt-Skönt-Frös ihjäl. (y)
Kan inte äta normalt längre heller. Är väl för att jag är orolig över syrran eller nått. Eller kanske helgen, eftersom jag just nu absolut inte vill på fest. Men det löser sig väl.
Nu ska jag kolla klart på filmen, äta lite godis och sen blir det duschen. (antagligen datorn igen efter det, no life? here i am!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0