Torsdag tror jag.

HÖHÖHÖ jag har tråkigt. Vill jag ut i regnet o mopeda? *evil eye*
HAHA jag gillar cpade ord.
Anywaaay. Är sjukt jävla seg idag, tänkt diska och städa upp lite men vettefan om jag verkligen pallar det nu.
Hungrig är jag också, men orkar inte göra iordning mat. Kanske borde åka o köpa Japp eller nått, muwahaha. Jag är fan besatt av den chokladen nu!! <3
Mamma har börjat snacka om GBG igen btw, sagt att vi antagligen åker. Men jag vet inte hur mycket jag vågar hoppas.
HAHAHAHAHA <3

Kommentarer
Postat av: Marre Diaz S

Helluw <3

Det va ett tag sen vi hördes.. jag ringde dig men du va i örebro i think vahetere.... när kan vi ses då lady =)? <3

pusspuss!

2010-07-29 @ 17:35:30
URL: http://diiiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0