Nattliga besök :3

HAHAHAHAHA käära lilla syster då...

Jag låg och försökte sova, efter ett tag av vändande och vridande ringde telefonen. Klockan var ca 3. Jag kände inte igen numret, men när jag svarade va det syrran på andra sidan;
"HEJ! Vad gör du? Är du vaken?" osvosv. Full va hon, så antog att hon varit me Linda o alla dom på Ön. Efter ett tag så frågar hon mig om jag kan göra henne en tjänst, jag ba; "öh.. visst, det kan jag väl"
"BRA! Skulle du snääälla kunna göra i ordning en macka åt mig? Jag är vrålhungrig!"
Jag gjorde i ordning macka, dom kom och hon berättade lite om vad dom gjort under kvällen medan hon gjorde i ordning en till macka. Hon hade tydligen bitit någon i örat eftersom han tafsat eller vafan de va...
hahaha aja, min syster e kul när hon e full XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0