HAHA nan de ya nen?

Va till Hedesunda igår, åkte till stugan. Blev verkligen sjukt kallt efter ett tag, o det börja regna på vägen hem, tur att det inte var spöregn, då skulle jag inte sett något.
Hann till Emmeth ett tag på kvällen, kollade på Transporter 3, rätt okej film. Efter det drog jag till Josie ett tag, Angelica kunde inte följa med så åkte själv. Var dock inte så kul som jag hoppats på, så drog hem efter ca 2-3 timmar igen. Äh, kan inte vara lyckat varje gång.
Vaknade 2 idag. Way to go. Borde inte sova så jävla mkt, även fast det är sommarlov.
Ska till Bella ikväll för Family Guy-maraton :D Awesomeness i tell you! Vi kommer fan ligga o väsa av asgarv på golvet.
Och i o med att jag skrev att jag skulle dit nu kom jag på att jag antagligen borde klä på mig och göra mig klar, sitter fan fortfarande i pyjamas.
Ska ju ner och köpa nå godis också, och innan de ska jag plocka undan lite i vardagsrummet.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Marre Diaz S

helluw snygging!

synd att vi inte kunde leka ;D,

saknar diig sjukt mkt :O.. jag blir såå irriterad över allt regn! sol för ihelvete! SOOOOL! damp förlåt ;D..

du får väll höra av diig, så kan vi leka denna vecka som kommer sweety ;D <33

pusspuss! <3

2010-07-31 @ 23:34:28
URL: http://diiiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0