crap

Jag vill vara ute hela tiden fan. Huvudet upprepar hela tiden; ut,ut,ut,ut,ut. vilka är ute? ska man kanske ta att åka ut en sväng?
GAH JAG. BLIR. FAN. GALEN.
Jag gör ju fan inget ute, sen tröttnar jag på att bara åka runt o då åker jag hem, sen när jag väl kommit hem vill jag ut igen. Träffa folk har jag blivit beroende av nu, och då menar jag träffa dom som i helt random på stan.
Kan man kalla detta för socialitets-beroende? För jag gillar att nämna ord som låter helt fail.
Therefore; JAG VILL TILL GÄVLE IGEN.  Haha dom orden har väl aldrig nämnts här va?
aja, vi får se hur de blir med folket senare.
Jag tar nog en tur runt i bruket sen igen iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0