Boku ga soba ni iru yo <3

Sov hos Bella i lördags, as fun as always <3 hihi
Barnvakt idag, så Angelica kommer hit och håller mig sällskap. Orkar egentligen inte vara barnvakt, men eftersom dom bara i stort sett ska sova här så tänkte jag att jag skulle hjälpa syrran lite.
Imorgon ska jag till stugan ett tag också, Stefan fyller år. Kan dock inte sova kvar eftersom jag ska till Sommarkvällen på onsdag med Sandra, ska äta sushi och göra lite grejjer. Gud vad kul det ska bli! Saknar fan henne nu.
Har kommit fram i SOn också faktiskt, Geografin (klimat) gick väl inte så jättebra, men är i stort sett klar i det området nu, så började med Industriella revolutionen, och det går faktiskt bra (tack gode gud ._.).
Nu ska jag försöka göra om bloggen, wish me luck (y)

Kommentarer
Postat av: sandra

aaw gumman då! saknar ju dig som fan:) mm de ska bli kul att vara med dig oxå gumman :) längtar så jag spricker snart <33 love you

2010-07-26 @ 21:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0