av någon anledning ville jag skriva 18e december här D: hihi

Hej hej det är Robins födelsedag! :D

Och jag måste duscha och sopa upp lite på golvet. Orkar inteee. Alla mina krafter försvann fan i Örebro. Kanske tappade dom i Svartån när vi trampa båt..
Kan någon btw förklara varför det är så SJUKT mycket varmare på kvällarna?! Ska det inte vara varmt på dagen och sen svalt på kvällen? Nää, här har moder natur bestämt sig för att ha skitvarma dagar och surface-of-the-sun-hett på kvällarna. Way to go! ><

Kan väl också berätta att Eclipse va grymt mycket bättre än New Moon. Det var nästan, men bara nästan, som att få se Twilight för första gången D:

Nu parar sig några flugor omkring mig.. frächt. Nu ska jag duscha och sopa lite, så jag får något gjort idag iaf. Kan ju försöka va snäll mot mamma nån gång (Y)


Kommentarer
Postat av: bella

ja, jag envisas med dator fast det är sjukt varmt just nu. och datorn gör det inte bättre :3 jg vill se eclipse igen på bio! >:

2010-07-12 @ 20:27:34
Postat av: Melilla

Svarån var beezt! :'D<3

Jag tog dina krafter så jag är supperhjälpe nu!

Mwhahaha! :'D

2010-07-27 @ 21:36:06
Postat av: Melilla

BTW JAG OCH THERESE FYLLER ÅR DÅ! :T

sorry :/

2010-07-27 @ 21:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0