Noooes ><'

FAN! HELVETES JÄVLA .. MÖH!!
Har kommit hem efter en helg i min fasters lägenhet, och nu har jag tappat lusten för att sova-ännu en gång. Blir man sur? Mjo en aning då. Det måste vara nått med denna lägenhet som är mitt hem som jag absolut inte tycker om.. Frågan är väl isåfall vad? 
Med tanke på att det faktiskt är skola imorgon, och jag ska va på första lektionen som börjar 07:55, och att jag måste upp 06:30, gör fan inte saken bättre! Jag kommer vara ett slakt i skolan imorgon. Fyfan för denna skiten alltså..

Känner att jag började inlägget underbart, right? Vi fortsätter.
Lördagens planer kraschade. Trez och Becca kunde inte komma, så jag lade ner filmkvällen helt istället. Förlorade suget för att göra det eftersom dom inte kunde. Hade dock skitkul på fredagen med Emma hemma hos Josie :)
Det är inte så mycket annat som hänt faktiskt, så kan inte skriva mer.

Go'natt, till er som kan skatta sig lyckliga med sömn.


Kommentarer
Postat av: Vic

Jag sov inte heller :C

2010-01-18 @ 11:16:40
URL: http://firsthorcrux.blogspot.com
Postat av: Emma , kolla min blogg =)

;D vi hade kul? :)

2010-01-18 @ 15:54:57
URL: http://vemvillinteblimiljonar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0