Nattetid inlägg ftw.

HAHAHAHAHHAHAHA finns det nått bättre tv-program än Family Guy? Inte enligt mig. Iallafall inte inom komedins tv-värld. Shit.. Har hittat en grymt bra sida med ALLA avsnitt, länk finns längre ner i inlägget utifall ni vill kolla:)

Såå, hur är allt nu? HAH! Behöver man fråga mig sånt? Hmm.. skulle till psykolog imorron, 2a gången, men blir inte så. Mor min jobbar tydligen och syrran har nog inte tid, och glöm i gudars röv att jag går dit själv. NO WAY! Klarar inte av det helt enkelt. Vad verkar bättre, terapi eller tabletter? Störd fråga, right? Men den kommer jag att få svara på så småningom. Ställd på ett helt annat sätt då, men det är fortfarande samma sak jag måste svara på. Klockan är halv 3, underbart!

Men shit vad positiv jag är._. hah. Här får ni en bra sak, i varjefall för min del. :
Jag har blivit som besatt av Jennifer Love Hewitt - återigen. Grym skådis, helt okej på att sjunga, och grymt jävla snygg!



Okej, dags att fortsätta kolla på Family Guy och smsa med mannen min:*  Imorgon blir det kanske av till Josie en sväng för att få komma ut ur hemmet lite, grymt schysst tjej det! Och ändå har jag bara träffat henne en gång, och det va på festen i fredags... hah. Aja, här är länken som lovat, och sov gott :)

http://www.viewtvnetwork.com/

Kommentarer
Postat av: Vic

Med tanke på att tabletterna kan få en att må ännu sämre, så är nog terapi att föredra... Baserar antagandet på andra personer i min omgivnings erfarenhet.



Family Guy suger.

2010-01-20 @ 09:36:26
URL: http://firsthorcrux.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0