MoshiMoshi

Det blev ändrade planer för skolan idag, nämligen inga planer alls.
Pratade med mamma igår och frågade hur jag skulle göra om jag inte kunde somna, eftersom jag började direkt på morgonen dagen efter, och hon sa det först att om jag inte kan sova så får jag börja vid 11. Det är lugnt tänkte jag, för jag vill ju försöka satsa mer på skolan än vad jag gjort tidigare. Så mamma väckte mig, jag va lite halvt död sådär, och kommer knappt ihåg vad mamma sa till mig imorse. Mamma förstog att jag sovit dåligt och lät mig sova idag, därför ingen skola. Vaknade lite till och från hela tiden, men till slut när jag vaknade vid halv 3-3 så kände jag att jag inte kunde somna om igen, även fast jag ville ligga kvar i sängen hela dagen.  
Men aja! Jag tvingade mig upp, och skulle äta frukost, stog och glodde in i kylskåpet för att strax efter stänga det utan att ta fram något. Varför försvinner inte min konstiga jävla matkänsla för? Vet inte vad jag ska kalla den riktigt, haha.
Har faktiskt suttit framför datorn HELA dagen idag. Eller.. hela min vakna tid ivarjefall. Nu ska jag väl typ kolla på filmer tror jag. Eller chatta ännu mer.. Datorn kommer jag fortsätta med iallafall!:D

Läste igenom allt nyss , Gosh jag kan ju inte skriva.. ._.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0