Jag spricker snart.

Okej. Så hur ska jag börja detta inlägg? Jo det där blev bra.
Sitter och kollar igenom lite på youtube. Kom fram till hur mycket jag SAKNAR att dansa. Shit... Om jag bara hade haft en lokal, eller ett rum med mycket utrymme, så hade jag varit glad som fan. Jag skulle kunnat gå på dans i Gävle (och eftersom det är enda stället jag tycker vore ett bra ställe att lära sig den dansen jag vill dansa, så vill jag helst inte gå nån annan stans), men det är ju så att jag har inte tid att pendla dit 2-3 ggr/veckan, kanske t.o.m 4 ggr. Så det går ju bort.. Uppsala är ju inte direkt bättre, tror faktiskt det ligger ännu längre bort. VARFÖR bor jag i denna jävla håla? Satt nyss och tänkte på syrrans place, men dom har nog inte heller tillräckligt stora rum.. Större än här ioförsig, men vafan.. Jag måste iallafall komma fram till en lösning till detta problem. Detta går icke längre.. Dance is in my heart, my blood. I just need it.

Kunde jag dansa såhär, skulle jag tro på gud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0