2/6-avklarat!

Blev gävle/valbo med moderskapet idag. Hon skulle in till syrran och fixa håret, så då följde jag med. Skulle träffat Tres men blev inte så :( FAN :@ hihi. Brorsan o Amanda va där, Amanda fick håret fixat som julklapp från bror. Han hade också fixat piercing i ögonbrynet. Han passar skitbra i det faktiskt:p Jag vet att ni bryr er massa!
Jag kom då på att jag skulle fixat piercing i november-09. Det har inte hänt kan jag säga, så vi kom fram till att Amandas mamma kan fixa't - för halva priset som jag egentligen hade tänkt betalat. Grymt tycker jag! Nu kanske jag äntligen får det gjort!! Åkte sen till Valbo ett tag me syster o mamma när vi lämnat bror hos amanda igen. Jag hittade självklart en tröja jag ville ha, hade ju inga pengar med mig. Det är så jävla typiskt! Händer det någonsin någon mer än mig? ._.
Hittade också Harry Potter and the Philosopher's StoneICA Maxi när vi va dit. Shit vad jag blev sur, har letat aslänge efter spelet, osså hittar jag det där, när jag står där pengalös. Jag går till mamma, frågar om hon har 200 att låna ut lite sådär änglalikt. Hon tittar på mig och säger nej. Jag gav upp för jag kände igen tonen i hennes röst. Men innan jag gick fortsatte hon o säga att jag skulle säga att jag ville ha spelet till Angelica, med tanke på att jag fyller år nästa vecka. Jag gjorde det, men jag tänkte inte tanken på att hon skulle ge det till mig när jag fyllde år, jag nämnde också att speltillverkarna slutat tillverka det (och jag tror faktiskt att det är sant, för dom har slutat tillverka fenixorden *sad face*), jag började gå tillbaka med spelet och syrran ropa tillbaka mig. Hon sa att jag fick det som en födelsedagspresent i förtid. Carro went straight to giant happy face kan jag berätta!
Nu har jag sista och första Harry Potter spelet, måste fixa dom sista..


Kommentarer
Postat av: Vic

Piercings är manligt.



Spel suger.

2010-01-08 @ 04:39:53
URL: http://sanziello.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0