10 minuter senare.

Skolan igen då. Sa till mamma att jag inte har några tankar alls runt skolan längre som är positiva. Hon sa att det är för jag behöver dom där jävla tabletterna, att jag kmr må sämre.
Alla säger olika saker, varför när jag själv inte har en endaste aning om hur jag själv mår?! jävla cepesaker.. ><'
Kom fram till ivarjefall att jag stannar hemma måndag&tisdag, för på onsdag ska jag va hos rektorn klockan 4 och snacka om skolan-återigen!
Nej nu ska jag fa-an kolla family guy avsnitt, äta något onyttigt (om jag hittar nått), umgås lite med Quibbler och sen försöka få mig lite sömn.

~~~~

Åh btw!
Jag var duktig och gjorde ordentlig mat idag.
Skärde kycklingfiéer i bitar, stekte på det med creme fraiché, kryddade med svartpeppar,salt och curry. Kokade makaroner och sen äre klart! Blev faktiskt riktigt gott:)

Kommentarer
Postat av: Vic

Du kanske borde ta ledigt ett år från skolan ._.

2010-02-01 @ 17:43:27
URL: http://firsthorcrux.blogspot.com/
Postat av: Angelica

Bra, du ska inte börja ta tabletter <3

2010-02-05 @ 16:03:17
URL: http://dannicupie.blogg.se/?tmp=05155844

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0