Sportlovet slut då..

Varit sjuk hela sportlovet, men åkte till syrran i Gävle i fredags. Hälsade på Becca på lördagen, vi spelade och kolla film o hade massa kul (y)  På kvällen spelade jag Assassins Creed till 04:00 tills jag kom på att jag borde sova. Fick åka till Amanda och bror idag också, syrran skulle göra något.. Vi väntade där på att mamma skulle komma och de va faktiskt kul :)  Pratade med Hillevi om piercing, och hon gav mig en ring som jag skulle testa ha i läppen till och från ett par dagar för att se om jag vill ha snake bites eller bara ena. Eller vill jag kanske ha navelpiercing? Vet inte än, vi får se, min läpp börjar domna bort också.. Och det smakar blod, varför i helvete har jag då kvar ringen? Aja, skit samma.
00:35, jag har egentligen skola imorrn men som vanligt så pallar jag inte skiten över huvudtaget.. Blöh, aja, ska väl försöka snart ändå, systerbarnen är ju här så lär knappast få sova imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0