Helloj ! D:

Försökt ta massa kort på Quibbler när hon är på sin vanliga upptäcktsfärd på min sängmadrass, men som vanligt så gick det åt helvete:p  aja, söt är hon! <3

Suttit och chattat me Sandra all night long i princip.
Hon ville göra mig till neger så det fick hon. Vill ni se det vackra resultatet? well here you go!:






Jag tycker dock jag mest ser ut som en förrymd chokladkaka från psyksjukhus..
Anyway, håret e awezum :D och jag har blåa ögon på biden? jag har blågröna egentligen?
jag kanske har lika som syster, att färgen ändras lite då och då?:)

Haha, ska väl kanske försöka sova. Blev inge Josie ändå.
Godnatt?

Kommentarer
Postat av: Vic

God morgon

2010-02-04 @ 18:47:42
URL: http://firsthorcrux.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0