Trött som en jävla......åsna?

Blev tvingad till syrran för o kolla katten, mamma tror fan jag e 3.
Åkte och badade iaf (: Tänkte att det skulle vara skönt att simma lite, vilket det absolut var också! Shit...
Hjälpte bror med maten när vi kom hem, tacooos! Han hade råkat köpa fel krydda till köttfärsen men eftersom han har skillz som en kock blev det gudomligt jävla gott ändå. Som vanligt.
Känner att jag börjar få tillbaka mag"musklerna" igen också. Skööönt. Började med sit-up:sen för några veckor sedan, och dom visar verkligen resultat. Får mig dessutom att somna lättare om kvällarna, dubbelt upp där :)
(Och nej, jag gör inte detta för att "bli smal", utan för att stärka min rygg och, som sagt, kunna sova bättre.)
Stugan imorgon, ska försöka plugga lite SO där hade jag tänkt.
Måste dock sova nu, är så sjukt jävla trött.
Peace !


haha aw stackar Edward då<3 XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0