Långt inlägg om vad som hänt (y)

Hemma nu, och har varit det ett tag. Fick reda på att det blir Göteborg den 20e september, jag hoppas verkligen på det!!
Andrée o syster kom ett tag till stugan igår på kvällen, och när jag och Sofie skulle sova blev vi nersprutade med vattenpistolerna jag köpt dagen innan, riktigt snällt av dom tycker jag.
Så jag gav igen dagen efter, genom att använda en vattenflaska med hål i korken, eftersom den ger mycket mer i strålen än vad vattenpistolerna gjorde.
Så när A och Syster kommer ner och in i köket, attackerar jag. Och det blev värsta jävla vattenkriget eftersom A fick tag i flaskan och började spruta på mig istället. Då tar jag vattenpistolerna, båda 2, och ger tillbaka. Fyfan vad kul det va...!
~~
Och jag bara måste berätta vad som hände när jag kollade på stjärnor i torsdags! ;
~~
Jag låg på bryggan vid vattnet och kollar på stjärnorna, sen hör jag som en hund som springer nerför grus-sluttningen och flåsar. Jag får typ panik (eftersom jag hatar djur utan ägare springa runt), och ligger där stel som en jävla pinne tills jag hör att den hoppa i vattnet och simmar. Då tar jag på mig skorna och kutar in till Stefan. Sen när vi pratat ett tag om dt där, så kommer vi fram till att grannarnas hundar har hundgård, så dom kan inte bara springa iväg. Då kom vi fram till räv eller varg, men varken rävar eller vargar gillar o bada. Dagen efter säger Stefan till mig; "Du jag tänkte på det där igår jag... Det kunde mycket väl vara en björn. Vi hade björnar här uppe för något år sen."
Fast jag hörde ju faktiskt inte björnen (eller vad det var) komma in på gården, så där är jag fortfarande lite fundersam... D:

Jag höll fan på att bajsa på mig :(
Nu ska jag nog åka o köpa godis eller något, för det kan jag fan inte få nog av. Efter det blir det väl en film, funderar på twilight, har inte sett den på ett bra tag nu..

Kommentarer
Postat av: bella

OMG IT WAS JACOB DDDD:

2010-08-15 @ 16:52:34
URL: http://strawberrybella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0