Jag. Hatar. Bussar.

Fyfan!
Gick upp halv 8, gjorde mig klar och åkte till sommarskolan.
kl 12 åker jag och Sara till Uppsala och gör lite grejjer. Vid 20 över 6 åker vi till tierp, och jag skulle egentligen fortsatt mot Gävle men tåghelvetena ändrar ju tider under sommaren. Så jag va tvungen att ta bussen som tog TVÅ FUCKING TIMMAR. Kom knappt hem eftersom sista bussen från Tierp hit går 23:07. Jag va alltså i Gävle och träffade Sandra o Therese i ca 6 minuter, MAX. Sen åkte jag hem igen med samma buss som tar 2 fucking timmar till. Sen, så var jag tvungen att ta buss IGEN från Tierp och hem. Aldrig mer så många jävla bussar o tåg på samma dag, fyfan vad trött jag är...
Äter lite nu, sen blir det fan att sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0