Grym helg !

Åkte till syrran i Gävle i fredags för jag skulle städa deras lgh nu när de köpt hus. Höll på i 5 timmar på fredagen, men var inte klar.
På lördagen så blev det stan med Bella o Sofie. Gick runt ett tag, och jag hittade saker som jag blev sjukt nöjd med måste jag säga! HAHA dessutom bara måste jag visa en bild på nattlinnet jag köpte, det var rosa, men jag var tvungen att skita fullständigt i det eftersom det var som om nattlinnet var gjort för mig. Fattades bara mitt namn.
Hittade även en skjorta, och fyfan vad jag letat efter en! Hittade den på JC, och köpte ett linne till inne på Cubus. Hittade även ett par svart mjukisbyxor, score !
Efter shoppingturen gick vi på bio. Vampires Suck. FYFAN VAD JAG SKRATTA <3 Kändes som om hela bion skrattade åt mig eftersom jag låg och kvävdes på golvet, så mycket skratta jag. Ah shit... <3
Efter filmen gick vi till en Thailändsk mataffär nära systers gamla lgh eftersom Bella skulle leta bönor. Jag köpte Pocky Choklad och en Fanta-vindruvor. SÅ SJUKT GOD :D
När dom åkt återgick jag till ständadet igen och blev då klar på 3 timmar (fick ju 500:- + värmeskydd till håret så ska inte klaga ;D ) . Jävla dom som fick åka i samma vagn som en snygg asiat hem på tåget... *sob*
Och jag kan fan inte sluta läsa Hush, hush. I'm falling in love with Patch >:
Hahah srsly ! kolla nattlinnet! pandan är ju så SJUKT söt och jag brukar säga "Love Ya". Hihihih Bella e fågeln ;>
Dessutom står det "Home Sweet Home" på nattlinnet längre ner, och eftersom jag älskar att sova och praktiskt taget ser sängen som mitt hem så fattas det som sagt bara det att det står "Caroline" på den där pyjamasen. Mwah <3

Kommentarer
Postat av: Victoria

hehe tack , din bloggadress är ju väldigt gullig också :D Cherrycupcakes <33



2010-08-22 @ 16:37:49
URL: http://hundrarosamoln.blogg.se/
Postat av: bella

asiaten försvann.. >: och JAG KOLLADE BORT DUMMA MIG. som vanligt när jag ser någon snygg så kollar jag dit 1 sec och aldrig mer tillbaka. haha ):



patch is hawt

2010-08-22 @ 18:42:03
URL: http://strawberrybella.blogg.se/
Postat av: emz

haha psycho... that's strange...

jag googlade precis patch i fallen ängel , crescendo och i kommande tempest och då kom din bild upp.. med min favorit bok och min exakta pyjamas XD xD XD



p.s: min jag bloggar nt längre -.-'

2010-12-25 @ 21:58:12
URL: http://creativeemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0