bye BBQ ):

Måste lämna bort mina råttor nu.
För det första har jag inte tid nu när jag vill satsa mer på skolan och så, och dom behöver sjukt mycket sällskap.
För det andra så tycker jag dom är för små. Inte för smala, för små. Jag har kommit fram till att jag inte längre vill ha ett djur mindre än ett marsvin, så därför ger jag bort dom.
Ja, ge. Jag orkar inte sälja och hålla på. Dessutom är honans bur sprucken och lagad med tejp, så..
Ska istället kanske ta en kompis kanin. Gillar egentligen inte kaniner, men han är mysig som fan <3
Annars så ska jag skaffa marsvin. Hoppas jag hittar ett som liknar Bella's, för hennes ser ut som en panda... :3

Kommentarer
Postat av: Sofi

SV: Yeey, synd bara att du ska lämna bort dom ;o men iallafall, blandar du fodret själv och hur mycket äter de per dag? Vad använder du för strö? :>

2010-08-19 @ 23:55:21
URL: http://sofihjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Marre Diaz S

Neee, råttor är såå söta :( hahah ser ut som en panda xD omg! du är så sköönt! Saknar dig stumpan! vi måste typ hitta på nått :O



kraam på diig söötan!

2010-08-21 @ 12:21:46
URL: http://diiiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0