Glad påsk.

Var ett tag sen jag skrev något nu, så ska väl komma på något...
Har firat påsk med Angelica och Emmeth en dag, efter den natten av energi drinkar och godis var jag rätt slut. På lördagen åkte jag till farmor och farfar, träffade släkten där och det var riktigt skönt att se alla måste jag säga!
Jag tänkte att jag skulle få sova igår, med tanke på alla andra dagar med dålig sömn, det hände inte. Robin kom in i mitt rum och väckte mig, gav mig hans telefon och i den var mamma som berättade att syster hade riktigt ont i magen, hon e höggravid, så vi var tvungna att gå dit och ta hand om ungarna så hon fick vila. Det gjorde vi, självklart, men efter ett tag åkte syster in till förlossningen med ambulans. Blev rätt orolig stämning, men nu mår hon bra och kommer hem idag igen.

Så, snabbt förklarat. Nu måste jag diska så inte mamma får spader.

Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0