Guess I'm back on track here.

Nu blir det fler och fler inlägg känner jag, men det är nog bara bra skulle jag tro, skrivlusten har liksom kommit tillbaka då känner jag.
Klockan är 00:50 i skrivande stund, natten till tisdagen den 20e April, jag kan inte sova. Låg nyss och kollade på "It's a Boy/Girl thing", var ett tag sen jag såg den och nu insåg jag igen hur bra den är.
Vet inte riktigt vad jag kan göra för att bli trött, så jag bestämde mig helt enkelt för att göra ett inlägg här. För man kan väl inte kalla inläggen meningslösa egentligen när en blogg går ut på att skriva om sin vardag? Och måste säga att det blev en aning roligare nu när jag ändrat bloggen enligt mig. Ska dock fråga Bella om hon har lust att göra om min header, vill ha en mer professionell och hon har Photoshop så det blir antagligen bättre där även om hon säger att hon inte är så duktigt i PS.

Så, vad ska jag göra nu då efter jag skrivit klart detta inlägg? Antagligen kolla MSN och lite annat. Det är i princip det jag brukar göra, anfaller inte tröttheten då får jag kolla ett par avsnitt av Death Note, ska försöka att inte tänka på mina planer för denna vecka också, då blir jag alldeles till mig av glädje och hoppar runt istället, och det gör det fan inte bättre.

Ska avsluta med att kommentera att jag inte fått några kommentarer på senaste tiden, är jag verkligen så tråkig?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0