Förändring var ordet!

Nu när det blir nya tider och förändringar för mig bestämde jag mig för att försöka mig på att designa bloggen själv.
För att vara första gången måste jag säga att jag är nöjd med resultatet av det hela. Eftersom jag inte gjort HELA bloggen själv (dvs textstil och området runt det) låter jag föregående stå kvar, även om länken jag hade var felaktig (därför togs den bort).
Jag kommer dela med mig av sidan jag använde för att lära mig hur jag skulle göra dessa förändringar, jag känner kärlek gentemot den sidan nu faktiskt, haha!
http://www.designadinblogg.se/ heter sidan, och det är bara att klicka er rätt så ser ni hur man kan göra!
Vill ni göra en egen bild till headern, så är det bara att gå in på www.picnik.com och fixa där.


och apropå förra inlägget, rubriken ska vara 18 april, inte 19e, gjorde ett litet misstag i datum där.

GodNatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0