19 april.

Kände att det kanske vore dags för en liten update, har ju inte skrivit så mycket på senaste tiden, men har väl haft annat för mig helt enkelt.

Träffade till exempel kompisar från Stockholm förra helgen på Uppcon i Uppsala, riktigt roligt var det! Ska förhoppningsvis till dom kommande helg. På torsdag så skulle jag gått på bio med Emma, men istället för det så dar vi in till Gävle, jag klipper mig (blir kort nu!), träffar kompisar och tar en fika på Wayne's Coffee. Det kommer faktiskt bli riktigt mysigt! Längtar otroligt.
I veckan har jag också bestämt mig för att köpa med mig en godispåse till syrran och gå dit på en filmkväll med henne. Känns som om det var längesen hon och jag gjorde något sådant, vilket det egentligen var nu när jag tänker efter..
Jag planerar också att göra rätt mycket saker nu. Det känns... skönt! Här kommer en liten lista på det jag planerar;

  • Åka till Hell i Norge med Vic om hon fått sitt körkort till sommaren
  • Åka till Sthlm när Sam fyller år
  • Ha fotodag med Therese
  • Klippa mig
  • Massa bio, massa mycket
  • Få hit Vic, förhoppningsvis några dagar (det skulle vara så kul!!!)
  • Åka till Örebro med Angelica någon vecka
  • Göteborg (inte så förvånande va?)

Det är det jag kommit fram till nu, även om "klippa"-punkten snart kommer att hända. Samma sak gäller det med att få hit Vic, har jag tur så vågar hon sig hit om någon vecka.

Nu har ni fått en rätt bra update ivarjefall, nu ska jag snart äta mat. Hadet bra!


Kommentarer
Postat av: Hermis

DU nämner inte ens mitt namn din lille koala skit unge!>.-

2010-05-09 @ 04:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0