..-

Varit en rätt konstig dag idag om jag ska vara ärlig... Började åt helvete, efter det var det bra och nu är jag enbart trött och mår rätt konstigt. Både fysiskt och psykiskt. Jag skulle så gärna vilja lägg in en text här som betyder för folket, men vet inte än vad det blir jag skriver om. fail..


Jag önskar att jag vågade göra det jag ville-med dig. Att jag kunde hålla din hand, att jag kunde kyssa dig och att jag hade dig nära hela tiden. Vågade jag så skulle jag, vågade jag så skulle jag älska dig av hela mitt hjärta. Om jag bara vågade vara den du vill att jag ska vara, du är underbar, och det är dig jag vill försöka släppa in i mitt hjärta. Men så fort jag försöker så känner jag att något blir fel. Jag är rädd att förstöra det vi har, och ändå vet jag att mina känslor kommer växa och vilja ha dig i min famn ännu oftare, förlåt, jag ska försöka att inte vara så jävla feg...


Kommentarer
Postat av: Therese

Allt som du skriver betyder <3 Se de såhär; att ibland kanske man inte skriver de bästa blogg inläggen, men man får ändå skriva av sig.. Och det var iallafall min tanke med att skaffa blogg..

Puss på dig.

2010-04-21 @ 08:49:00
URL: http://infernus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0