Soon you'll come my friend

Yah! Har äntligen fått tillbaka min telefon idag. Men nu har jag brorsans eftersom han ville byta ett tag, fine for me! Eftersom han har mobilen jag vill ha egentligen (a) Köpt Halvblodsprinsen på DVD nu också, host.. hihi ja, jag älskar dom:3 Kollade ju på råttor idag me, istället för igår, såg 2 hanar (dom som fanns i butiken bara), men dom va.. vad heter det? Föräldrarna var blandat nakenråtta och rex? Vad blir avkomman?! HJÄLP!? aja, såna var det iaf. inge fina. men ganska söta ändå. Ska kolla i gävle snart x) har ju faktiskt bur nu med:) TACK ANGELICA! säger jag ! Nej, nu ska jag väl smsa och kanske beundra min bur som jag hoppas stefan kan färga om;) ÅÅH VAD JAG LÄÄÄÄNGTTAAAR EFTER MIN LILLA QUIBBLER!!!

Kommentarer
Postat av: Vic

Åh ;_; kommer ihåg att du skulle tracka mig idag, och inser att mobilen ligger hemma på hallbyrån



Köp en rosa råtta -*

2009-11-26 @ 10:07:15
URL: http://iatenagini.blogspot.com/
Postat av: Vic

Det skulle inte vara fet text utan *

2009-11-26 @ 10:07:55
URL: http://iatenagini.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0