New Moon. 19/11/09


Nu är man besatt åter igen! Kenza är störd i hela jävla huvet som sa att New Moon är sämre än Twilight.
It's the freakin' opposite!
Jag är kär. Och kommer föralltid att vara!
Jaja, min torsdag och fredag kommer här:
Torsdag: Gick upp vid 8, va så otroligt trött! 3 lektioner i skolan. Sen blev det kör med Sara och Sofie:) Kändes som om min hals ville ta kål på mig. Hade så otroligt ont efter! Efter det blev det att åka till Bella för att göra oss klara och vid 5 åkte vi mot Gävle:) Gick till syster för att lämna väskorna, sen ner på stan en snabbis. Klockan 7 köpte vi mat på McDonalds och gick sen hem och åt det. Blev lite Simpsons-kollande efter det, sen ner på stan igen och mot bion!:D  Det är verkligen den bästa film som gjorts. Efter det (vid 02:15) gick vi åter hemåt. Med ett smile från öra till öra. Skrek till vid varje New Moon plansch som fanns. Tro mig det va många:(  När vi väl kom hem så kollade vi tv en snabbis men somnade ganska snabbt.
Fredag: Bella den jäveln väcker mig vid 10! Hur ska JAG, som inte är ett dugg morgonpigg annars, orka gå upp vid 10 efter att varit uppe till 3? Det låter kanske sent, men för mig va det INTE det:( Aja, vakna gjorde jag iaf. Åt lite frukost, sjöng singstar med syrran, sen gick jag och Bella ner på stan igen. Åter "skrikande" vid varje plansch.
Kom på inne på H&M att det faktiskt är den 20e idag och att mitt kort låg i jackfickan. Blev ett par mjukisbyxor, "tyg"leggings och ett linne från Gina:) Och självklart så såg ju jag och Bella en poster med Bella och Edward från New Moon så då var det ju självklart att vi köpte en varsin (a) Kommer antagligen bilder så fort jag hittat min kamera;)  Efter det hemåt mot ödestaden. Vi va en stund sen åkte man med Stefan på 4hjulingen hem:)
Det har varit riktigt grymt!
Kramhejjs!

Kommentarer
Postat av: Bella

jag väckte fan inte dig 8! JAG VÄCTE DIG FAN KLOCKAN 10 X'D

jävla rövhål.. <3

2009-11-20 @ 20:12:58
URL: http://strawberrybella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0