Just tryin' to get a x-mas feeling over here.


Okej bilden är väl här bara för .. ändå. Jag gillar skjortan så det är väl därför.
Aja, klockan är 4 på söndag morgon. Jag sitter och sjunger julsånger i karaoke på youtube högt och tydligt. Jag är fan rädd över att väcka nån. Undrar om dom kommer bli sur eller glad över julkänslan? Jag gissar iaf på sur med tanke på att jag är ganska rejält tondöv när jag hostar och har ont. Och bara för att jag sjunger nu så hostar jag som en gammal gubbe på crack. Inte vackert ska ni veta. Varken sången eller hostandet. Ja inte fan tänker jag sluta! Jag har kul! Och jag borde hämta vatten.. Men jag tänker fortsätta! Uppe hela natten tänker jag fan vara också. Sen skiter jag i om jag inte orkar åka till Therese och Roine "imorgon" eller inte, jag ska sjunga!

Kommentarer
Postat av: Vic

Nästa gång du gör sådär kan du väl filma och lägga ut på YouTube? :(

2009-11-22 @ 13:13:39
URL: http://iatenagini.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0