Hallå? Vart tar vintern vägen?



Vad är det som händer? Det är i slutet av NOVEMBER, och det är inte en endaste snöflinga på marken?
Nej, det gillar vi inte! Tack vare denna otroligt tråkiga historia, så har jag inte ett enda spår av julkänsla i kroppen. Fyfa-an säger jag bara. Denna jävla snö ska komma snarast ! :)
Sitter nu i sängen iaf och äter bilar och dricker julmust, lyssnar på lite random musik:) Ska väl snart sova antar jag med tanke på att det är tjejkväll imorgon och klockan just nu är 02:18:p Ska egentligen sova över hos Emma imorrn, men jag vet inte hur det blir faktiskt:/

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Vic

Handla hem hundra kilo strösocker och häll ut på gården, så kan du låtsas att det är snö ;_;

2009-11-21 @ 11:46:08
URL: http://iatenagini.blogspot.com/
Postat av: Jps

SNÖN SKA KOMMA NU!

Det är ju vinter för fan

2009-11-21 @ 11:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0