Älska dessa kläder!


Blev ju hiphopare idag. Fick låna kläder av bror:D  Gick in och tog det jag hitta i princip, så detta är hur jag sett ut idag då. Bilden är väl egentligen inte den bästa, men den duger:) Jag får hoppas på att Emma skickar bilder sen.
Sa ju att jag skulle va där en stund bara, men det slutade med att jag gick hem sist av alla 10 i 1. Ringde Melinda och tvingade henne att prata med mig medan jag gick hem, fest i parkhallen och denna ort är inte så pålitlig som man kanske kan tro att den är. Så nu sitter jag här, 10 över 2 en lördag natt med Ahlgrens bilar och ska antagligen sova om ett tag. Förhoppningsvis så ska jag det iaf. Och btw; JamesPS, i have no idéa of what ur irl name is , so please say it so i can "put you up" on the sidebar to:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får min blogg nu



www.zannoz.blogg.se

2009-11-24 @ 12:08:08
URL: http://zannoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0