13.54

Nu skriver jag ett inlägg, för jag tror inte att ni ser annars... (alexandra och kanske vic?)
ALEXANDRA, DU SKA DÖ OM DU INTE GER MIG SPELEN :@@@@@ JAG SKITER BLANKA FAAN I OM DET ÄR TILL XBOX. JAG SKA SÄLJA OCH KÖPA DOM TILL PS2!!! :'(  Och om du inte ger mig spelen, så kan du väl iaf tala om för lilla mig vart du köpt dom? (a) för jag har letat överallt, men hittar inte första spelet till ps2.. det är frustrerande. Och colan kan jag tala om, att den finns på dom flesta ica affärer och mackar här omkring, så ta bilen hit med vic så kan jag visa :'D


Kommentarer
Postat av: Vic

Vi kmr när jag gått ner i vikt :@

När jag reducerats från sumo till valross :@

2009-11-24 @ 17:49:19
URL: http://iatenagini.blogspot.com/
Postat av: Alexandra

Haha jag köpte några via tradera.com och några på typ games,,.... ett av spelen kommer från norge som min far inhandlat..... Jadå vi ska komma någon gång jag lovar

2009-11-24 @ 17:56:14
URL: http://zannoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0