13:03

Förlåt! Har ju glömt säga tack till er som kommenterade inlägget "Sviken?" , så nu säger jag TACK! <3   Bättre sent än aldrig, right?

Vaken hela natten igårnatt. Igen. Kan fan inte fortsätta att vara det. Somnar ju liksom på dagarna..  Kan inte hjälpa att det finns 1000 tankar och känslor som vill ut. Usch. Åt äggnudlar med soya igår, och innan ni säger nått: Nej, det är inte gott. Jag har bara intalat mig det eftersom det är nudlar. Halsen gör fortfarande ont btw, snorig är jag med. Och hungrig. Fan vad jag klagar nu!

Nu ska jag smsa med roliga personer långt bort och kanske kolla på nån film, hoppas bara telefonjäveln inte krånglar för mycket med laddningen idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0