Lucia&Skola

Ehm ja.. Lucia för mig idag då. Träning direkt efter skolan och efter träningen så blire själva uppvisningen. Gjorde ett försök i att stryka linnet, men det gick inte sådär jättebra direkt. 2 lektioner idag, toppen(?). Matte och engelska tror jag det va, engelskan suger för att jag kan i princip allt som vi ska lära oss, och matten suger eftersom jag inte får in det. Jag har försökt, det har jag verkligen, men jag får inte in det och tröttnar därefter. Blev så när jag kom upp i 7an, kan man kanske skylla på läraren? JA det kan man! För jag tyckte det va kul i 6an och neråt och efter 7an så ploppa lusten bort.
Mysklädsel idag, mjukisbyxer, gina-linne och en tröja jag köpte i Spanien förra året (dockca 2 storlekar för stor, men det finns ju en annan bakgrund till det).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0