long time no see

Dags för en uppdatering då. Kattvakt över helgen, va väl okej med tanke på att det bara va inne hos brorsan (som bor mittemot). Va i uppsala med Sara i fredags också. Blev julklappshandel, skönt att jag faktiskt inte hittade nånting åt mig själv då. Så mycket pengar har jag inte ;) Igår kom Emma över en stund, hade skojj(y) . Imorrn blir det till skolan klockan 2. Ska fixa klart i tekniken, tommy har gjort så att man kan komma och va där efter skolan till klockan 16 om man vill det. Så jag tänkte att jag ska ta den chansen eftersom jag inte är klar och jag har bara denna termin på mig.

23e blir det julfirandet hos syster. Vet inte längre om jag längtar eller inte, illa mår jag över det iaf.

Och jag bara måste säga att det va helt fel slut i IDOL. Jag såg 4 avsnitt, men jag tycker ändå att Calle borde vunnit. Jag säger inte att Erik är dålig, inte alls, han är skitbra han med, men jag tror att 75% av tittarna var skrikande fjortisar som röstade på Erik eftersom han är den "unga och snygga".
Det är min åsikt, och låten Higher va grymt bra.

Dags för lite mat i magen, sen blir det... vet inte vad. Tjarrå!


Kommentarer
Postat av: Vic

Idol </3

2009-12-20 @ 20:53:37
URL: http://sanziello.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0