Då var det jobbigaste över

Då var lucian över! Shit vad nervös jag va när jag stog där längst fram innan vi gick in. Benen skakade, konstigt nog eftersom jag inte brukar vara nervös. Men jag antar att det va eftersom jag faktiskt skulle sjunga 2 verser solo. För första gången högt. Jag kände det som att rösten bara skakade, men alla tyckte det va bra så jag får väl lita på deras ord då. Nu har jag snart fått ur all stearin ur håret också, massa bra!:) Jag bryr mig faktiskt inte om stearinet, för det är en av "charmen" som hör till enligt mig.
Usch, aja. Imorgon är det lucia i skolan, sen fika sen aktiviteter. Ska jag vara ärlig så lockar lucian lite granna, och skridskoåkning med Sofie kan bli lite komiskt, men just nu är jag inte sådär jättesugen på att gå upp halv 7 för att åka till en sån dag i skolan när jag inte behöver. Känns som att nu när jag äntligen börjar få tillbaka sömnen så vill jag inte starta om att gå upp tidigare och tidigare. Men mor min tar det tvärtom, hon tycker att det bara vore bra för mig om jag gick upp tidigt för då kan jag somna normal tid, problemet här är att hon inte fattar att det inte är somna jag har svårt för för tillfället, utan det är att inte somna för tidigt (vilket jag kommer göra om jag går upp tidigare). Aja, fingrarna bara flyger över tangenterna nu, dags att tända lite ljus, äta godis och kolla på Harry Potter!

Kommentarer
Postat av: Josefine Designar Bloggar

Kom in och tävla om en bloggdesign. Motivera till varför just du ska vinna en design till din blogg.



PS: Melinda hälsar

2009-12-11 @ 22:04:33
URL: http://designarbloggar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0