Bedtime Stories.

Okej... hmm, hur ska jag börja? Jommen börja med att säga att du inte vet hur du ska börja brukar ju faktiskt oftast va ett smart drag! host.. Klockan är 06:47 (under syns när jag publicerade). And once again i'm up. Flashing news, right? Massa ljus tända, åt nyss kycklingnudlar. Omnom, kollar nu på Bedtime Stories. Ganska bra film det! Vic sover så henne hade jag messat med annars. Ringa och väcka henne vore lite taskigt:( Ser ni? Jag KAN va snäll!
Jag vill ha en kokosdoft i mitt rum... jag menar, jag kan ju inte sitta och sniffa ur flaskan med badskum hur länge som helst? Så därför frågar jag nu dom få som läser denna blogg;
Finns det NÅTT sätt att använda badskum utanför badkaret?
Vet inte nått annat sätt att lägga upp frågan, men hoppas ni fattar vad jag menar.
Jag själv har iaf funderat på att man kanske kan göra ett "mini badkar", alltså ha en skål med varmvatten och ha i badskummet där i. Låter det vettigt i fler öron än mina egna?

Jag tror att ALADDIN-asken i skafferiet ropar på mig... Höstnougaten... Omnomnom!!!! <3
Men tyvärr så vet jag inte om jag vågar öppna skiten eller inte, med tanke på att det är en present. Iof är den ju från hyresrättsföreningen (?), men... Aja, ska kanske öppna och ta nån. Kan ju faktiskt köpa ny åt dom om dom skulle klaga. pank e jag inte ;)

Och Vic, om du hade tänkt ta upp melatonin igen (fick en hint av att du tänkte på dom), så tror jag inte att jag rent utav får ta dom. Vet inte varför, men eftersom propavan är dom enda som sjukhuset snackade om, chansar jag på att jag har risk att bli besatt av melatonin med. Tyvärr. JAG tkr att det vore underbart med "normal" sömn, men det gör tydligen inte så många andra... xD

Kommentarer
Postat av: Vic

Det är inte mitt fel att jag somnade :'(



Man kan inte bli beroende av melatonin, eftersom det är ett hormon som redan finns naturligt i kroppen -*

2009-12-29 @ 14:18:07
URL: http://sanziello.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0